همراه سرا

09 خرداد 1402
K2_ITEM_AUTHOR 

همراه سرا به مکانی گفته می شود که به منظور اسکان "همراهان بیمار" در شرایطی که بیمار به شهری غیر از محل سکونت خود جهت امر درمان مراجعه می نماید، تامین می گردد که در بعضی موارد شامل فضایی جهت اسکان "بیمار" نیز می باشد.

همواره یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات بیماران و همراهان ایشان در طول دوره درمان، موضوع اسکان و دسترسی راحت به خدمات درمانی و حمایتی میباشد .

همراه سرای بیمارستان فوق تخصصی ایت الله یثربی جایی است که هم بیمار و همراهانشان و هم خیرینی که به دنبال خدمت کردن در وادی احسان هستند؛ بدون منت و برتری در مقابل هم قرار می گیرند. در این مرکز همه برابر هستند چه پدر آن فردی که در شهر خودصاحب منصب است و اکنون درگیر تخت بیمارستان است تا آن پدر کارگری که از روستاهای اطراف خوزستان به همراه خانواده اش  به دنبال درمان است و دست های پینه بسته اش تنها پناهی است برای کودکش و یا آن خواهر کوچکی که تنها دلیل زنده ماندن برادرش هست.

شب های استخوان سوز در زمستان وروزهای گرم وطاقت فرسای کاشان به کسی رحم ندارد. حتی به آن کودکی که در آغوش پدرش بی قراری می کنداین ها را مرد جوانی میگوید که از یکی از روستاهای استان خوزستان به همراه خانواده اش به کاشان آمده است. دستان پینه بسته اش حکایت از روزهای کارگری دارد و الان نگران کودکی است که باید به همراه وی گرمای طاقت فرسای کاشان را در مقابل بیمارستان تحمل کند. ولی ما در همراه سرا در حد توانمان سعی کردیم این نگرانی را از چهره بیماران و همراهان آنهابزداییم وآرامش وامید را به فضل خدا به آنها هدیه کنیم.

وارد همراه سرای بیمارستان  که می شوید؛ با خانواده هایی روبه رو می شوید که از شهرهای دور و نزدیک به کاشان آمده اند تا شاید در این شهر لباس سلامت را برقامت عزیزانشان ببینند. وجود بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی با خدمات رایگان پرتو درمانی ،براکی تراپی وشیمی درمانی، تنها دلیلی است که باعث شده در تمام ایام سال خانواده هایی از شهرهای دور و نزدیک برای بهبودی عزیزانشان راهی شهر کاشان شوند. خانواده هایی که به علت عدم تمکن مالی امکان استفاده از هتل ویا حتی مهمانپذیر را ندارند و نه این شهر را به درستی می شناسند. در سال های گذشته همراهان بیمارانی که در بیمارستان های کاشان ساکن بودند؛ مجبور بودند تا با زدن چادر در حاشیه بیمارستان تا زمان بهبودی بیمارانشان در خیابان ساکن شوند. اما در 4 سال گذشته با تاکید هییت مدیره ومدیر عامل محترم بیمارستان ، همراه سرا با کمک خیرین کاشان راه اندازی شد و بیمارستان آیت الله یثربی آن را تجهیز کرد تا محلی باشد برای اسکان همراهان بیماران.

خدای متعال راشاکریم که توانستیم باارایه  خدماتی به میزان 18720نفر شب تخت دراین مدت چهار سال میزبان هموطنان عزیزمان باشیم.

638 K2_VIEWS
تقی زاده

تماس با بیمارستان

  • آدرس : کاشان. بلوار قطب راوندی- بلوار پرستار- بیمـارستــان فـوق تخصصــی آیت الله یثربـــی (ره) کاشــان
  • ایمیل : info@yasrebihospital.ir
  • فکس : 55621530-031
  • تلفن  : 5590-031

تماس با اورژانس و دفتر پرستاری

  • اورژانس بیمارستان با 16 تخت و مجهز به اتاق تریاژ
  • ترومـا و اتـاق احیــاء و سیــستم مـانیتـورینــگ بیمـار
  • تلفن اورژانــــــس  : 5590-031 داخلی 215
  • تلفن پزشک کشیک  : 5590-031 داخلی 115
  • تلفن دفتر پرستاری  : 5590-031 داخلی 220

اشکال یابی جوملا

جلسه

اطلاعات مشخصات

حافظه استفاده شده

پرس و جو پایگاه داده